Site Facility management & Administration specialist - Chinese Speaker

Grafton Recruitment · Monza-brianza, Italia ·


Descrizione dell'offerta

Grafton Office*  è un team dedicato a valorizzare le esperienze, le competenze e il potenziale dei candidati in ambito Accounting, Sales, Marketing, HR, Legal, Purchasing and Office Management.

Siamo un team di professionisti appassionati, lavoriamo per accompagnare i nostri candidati verso le mansioni ed i contesti aziendali più coerenti con le loro competenze e le loro aspettative.

Per azienda leader nella produzione e commercializzazione di prodotti, di sistemi e di soluzioni di rete e telecomunicazioni, ricerchiamo una figura di:

                                                Adminitration Operation & Facility management - Chinese Speaker


Requirements:

  • Good Excel knowledge and other related Microsoft Office packages
  • Good at English and Chinese (mandatory)
  • Good Demonstrate empathy, patience and ability to develop, build and maintain effective internal and external relationships
  • Hard-working, optimistic, open-minded personality

Key responsibilities:

Accommodation Service

-        Manage daily operations of company business apartments for internal employee’s business trip accommodation requests, support expatriate employees to arrange hotel bookings during settling-in procedures;

-        Coordinate with service vendors for check-in/out arrangements, maintenance, repairs and routine inspections, shuttle bus;

-        Verify and reconcile monthly rental and service charges to ensure accuracy of payments, support annual contract handover and review process with operational analysis.

Physical Assets Management

-        Overseeing the full lifecycle of company physical assets, including registration, inventory stocktaking and disposal; provide process guidance and operational support to internal employees.

-        Be responsible for the overall planning and coordination of the budget, procurement and inbound management of administrative laptops and relate accessories. Manage the laptop asset delivery/return processes during employee onboarding and offboarding;

-        Handle physical assets scrapping and disposal processes in accordance with company policies and compliance requirements.

Inquadramento contrattuale : Somministrazione tempo determinato 12 mesi con possibilità di inserimento, RAL 28K, ticket.

Sede di lavoro : Milano, zona Lorenteggio

Grafton Office è una specializzazione di Gi Group Spa autorizzata ad operare dal Ministero del Lavoro e delle Politiche Sociali (Aut. Min. 26/11/2004 PROT. 1101 - SG).

L’offerta si intende rivolta ai candidati nel rispetto del D.lgs. n. 198/2006 e ss.mm.ii. e dei Decreti Legislativi n. 215 e n. 216 del 2003 sulle parità di trattamento.

I candidati sono invitati a leggere l’informativa privacy ai sensi degli artt. 13 e 14 del Reg. EU 679/2016 al seguente indirizzo





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